02:50 Kakšen si bil v gimnaziji
03:33 Kaj ti je pomembno, ko sestavljaš elipo
06:25 A se znaš odklopit od službe (work-life balance)
07:50 Vodja prihodnosti
12:50 Vpliv umetne intelligence in novih tehnologij
18:18 Pomembnost mentorejv
23:15 Ste v času pandemije uvedli kakšne zabavne sestanke kot so e-kavice, facts&snacks
27:42 Izzivi na karierni poti
32:21 Stress management
36:22 Pomembnost globalnega mindseta in tujine
40:55 Fun facti: Naj quote, Naj knjiga
44:44 Naj podjetnik, Naj app
47:05 Tvoji nauki
Najljubša knjiga:
Blaž Strle, direktor družbe BE-terna Adriatic, je svojo profesionalno pot začel v Laboratoriju za umetno inteligenco na FRI, kjer je raziskoval področje umetne inteligence in strojnega učenja. Podjetju BE-terna se je pridružil pred sedmimi leti kot vodja oddelka za upravljanje odnosov s strankami (CRM), v letu 2018 je prevzel vlogo direktorja Adriatic regije (Slovenija, Hrvaška in Srbija), pred nekaj meseci pa je postal tudi član uprave BE-terna skupine. V času njegovega vodenja je Adriatic regija dosegala začrtano 10% YOY rast prihodkov ter več kot pričakovano 10% YOY rast dobička. Visoko rast dobička je bila dosežena ob večjem vlaganju v zaposlene ter razvoj in sicer s povečanjem prodaje lastnih rešitev z višjo dodano vrednostjo in optimizacijo internih procesov.
Strle med tremi dejavniki uspeha družbe BE-terna izpostavlja znanje, inovativnost in usmerjenost v uspeh svojih strank, največjo poslovno lekcijo pa opisuje tako: »Najpomembnejša je ekipa, vse ostalo je drugotnega pomena.« Postaviti prave ljudi na pravo mesto in vzpostaviti dobro okolje je največ, kar lahko vodja naredi. Kot vodja ne verjame v stereotipe in en »Leadership style«. Pristopa ne moreš ukalupiti, podjetje se razvija, situacije so različne, različni so ljudje…, učiš se in prilagajaš. Včasih ne smeš dati več kot le ključe, drugič cilje, tretjič »korenček«, naslednjič »palico«, včasih je ventil treba priviti, drugič sprostiti. Vse s ciljem, da bomo jutri boljši, kot smo danes.
Strle je prepričan, da mora biti dober vodja v prvi vrsti »dober človek«, ki zna prisluhniti, biti dostopen, voditi z zgledom in navduševati. Za odličnost vodenja je pomembno dati v ospredje podjetje in zaposlene, povedati, kar misliš, verjeti v to, kar govoriš, in stati za svojimi dejanji. Prvi del se preslika v zaupanje, drugi pa v navduševanje. Je zahteven, saj od sebe in od sodelavcev pričakuje nadpovprečnost in učinkovitost.
Spletna stran podjetja: https://www.be-terna.com/sl
Naj quote: The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem.
Naj knjiga: Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't
Naj serija: M*A*S*H
Hobiji: Jadranje, dirkanje
Najljubša hrana: Pašta
Najljubši podjetnik: nikogar ne poznam dovolj dobro, morda Jobs zaradi svojega perfekcionizma. Na moji karierni poti so me vsi nadrejeni oblikovali, vsak na svoj način.
Naj app: mobile.de
Nauk:
Blaž Strle LinkedIn
Mark Kalin je izkušen manager, podjetnik, innovator, mentor, predavatelj in strokovnjak za vzpostavljanje inovativnih ekosistemov in transformacij kultur ter strokovnjak za vzpostavitev visoko zmogljivih virtualnih timov, z zelo bogato izobrazbo in poslovnimi izkušnjami.
Bodi na tekočem in nikoli ne zamudi novih podcastov, Tip of the Week-ov, Leaders Talk-ov in ostalih vsebin ter dogodkov.
All rights reserved 2021 @Mark Kalin
… spoznaj zgodbe izjemnih posameznikov in tudi ti postani Beyond Leader.