Boško Praštalo – “Pomembnost lastne blagovne znamke in mreženja.”

V 60. epizodi se nam je pridružil izjemen Boško Praštalo in nas popeljal v svet osebne blagovne znamke in mreženja.

Potek epizode

03:00 Kakšen si bil v gimnaziji

07:47 Skrivnost uspešnega mreženja

14:24 Kako si organiziraš dan, teden, mesec

18:11 Kako si se načrtno lotil mreženja

30:00 Kako začeti graditi osebno blagovno znamko

45:30 Dati prednost osebam, ki imajo več znanja

50:35 Kako gledaš na mentorstvo, si tudi ti imel mentorja

01:03:30 Kako se je tvoj stil vodenja spreminjal

01:08:00 Kako poskrbiš za stres management

01:16:33 Naj appi

01:17:55 Zaključni nauki

Omenjeno v epizodi

Najljubša knjiga: 

  • Start Whit Why - Simon Sinek, Povezava.

Naroči se

"V podjetništvu je smiselno graditi odnose in ne zgolj posel."

Boško Praštalo

Spoznaj gosta

Boško Praštalo je v prvi vrsti družinski človek, ponosen oče dveh otrok in srečno poročen. V poslovnem svetu kreira s strastjo in misijo, da podjetnikom in vsem ostalim posameznikom pomaga, da s poslovnim in socialnim mreženjem lažje dosežejo tako poslovne kot osebne cilje. Je diplomiran ekonomist, lastnik licence Superbrnads Slovenija. Je tudi clan Upravnega odbora Združenja Manager – Sekcija mladih managerjev.

 

V Sloveniji spada med redke posameznike, ki so na podlagi večletnih raziskav in lastnih 20 letnih izkušenj v prodaji, vodenju prodajnih ekip in svetovanju, razvil unikaten sistem poslovnega in socialnega mreženja. Vse skupaj temelji na lastni proaktivnosti, na tem, da se ukvarjamo s pravimi posamezniki, da kreiramo dolgoročno kakovostne odnose in posledično imamo iz naslova mreženja vse možne bonitete

Naj citat: "You can have everything in life you want if you will just help enough other people get what they want" - Zig Ziglar

Naj knjiga: Start Whit Why - Simon Sinek

Naj serija: Fauda

Hobiji: potovanja, pohodništvo, meditacija, kolesarjenje

Najljubša hrana: enolončnice, sendvič, krompir, čokoladna torta

Najljubši podjetnik: Ivo Boscarol, Mark Cuban

Naj app: Kindle, LinkendIn

Zaključni nauki:

  1. V podjetništvu je smiselno graditi odnose in ne zgolj posel.
  2. Imamo premalo časa in energije, da bi vse skupaj trošili v napačne posameznike.
  3. V poslu lahko veliko stvari najemo, kupimo, outsoursamo, ena redki izjem je mreženje. Nihče se ne more mrežiti namesto nas.

Kontakt

Boško Praštalo LinkedIn

Mark Kalin je izkušen manager, podjetnik, innovator, mentor, predavatelj in strokovnjak za vzpostavljanje inovativnih ekosistemov in transformacij kultur ter strokovnjak za vzpostavitev visoko zmogljivih virtualnih timov, z zelo bogato izobrazbo in poslovnimi izkušnjami.

Prejšnja epizoda

Naslednja epizoda

Poslušaj več