Dino Zupančič – “Od organizacije Škisove tržnice v študentskih letih, do ustanovitve ene najuspešnejših digitalnih agencij v regiji.”

V 99. epizodi smo gostili izjemnega Dina Zupančiča, ki nas je poplejla v svet digitalnih agencij in marketinga.

Potek epizode

00:00 - 00:51     uvodne misli

00:51 - 05:44     predstavitev gosta Dino Zupančič

05:44 - 07:40     v srednji šoli

07:40 - 09:53     organizacija Škisove tržnice

09:53 - 11:44     kako organizira svoj čas

11:44 - 14:03     kako je prišlo do ideje o Anenciji 101

14:03 - 16:06     o delovanju Agencije 101

16:06 - 17:14     oglaševalska agencija McCann Ljubljana

17:14 - 19:13     AHA moment

19:13 - 21:15     AI kot orodje za “šloganje”

21:15 - 22:44     kako sesavi ekipo

22:44 - 24:45     način komunikacije

24:45 - 26:13     katero feedback metodo uporablja

26:13 - 28:01     nasičenost slovenskega trga z martetinškimi agencijami

28:01 - 28:32     proslavljanje malih zmag

28:32 - 32:52     spremembe v stilu vodenje

32:52 - 34:03     črpanje novih trendov

34:03 - 36:25     proces kreativnosti

36:25 - 37:23     o najljubšem mentorju

37:23 - 38:54     kakšen nasvet bi si dal mlademu Dinu

38:54 - 40:44     marketing kot strateška funkcija v podjetju

40:44 - 42:17     ali lahko vrhunski marketing proda prav vsak izdelek

42:17 - 44:17     kaj je SOF, kaj je SOZ

44:17 - 45:04     kako poskrbi za svoj stres

54:04 - 46:02     kako lahko neko podjetje iz poplave oglasov resnično postane vidno

46:02 - 47:25     pogled na poplavo medijskih oglasov

47:25 - 48:58     kaj je digital first agencija

48:58 - 50:26     tiskani in elektronski mediji

50:26 - 51:08     naj knjiga

51:08 - 51:41     kaj najraje dela v prostem času

51:41 - 52:48     naj aplikacija

52:48 - 55:41     zaključne misli

Omenjeno v epizodi

Najljubša knjiga:

  • Atomic habits - James Clear, Povezava.

Naroči se

"Nikoli ne podcenjujte moči marketinga."

Dino Zupančič

Spoznaj gosta

Dino Zupančič je eden redkih slovenskih marketinških strokovnjakov, ki se lahko pohvali s strokovno podlago iz elektrotehničnih znanosti. Že v času študija je pritegnil pozornost stroke z odmevnimi projekti v sklopu študentskih organizacij, med drugim je vodil tudi največjo študentsko prireditev v Sloveniji, legendarno Škisovo tržnico.

Leta 2008 je soustanovil Agencijo 101, ki si je v več kot petnajstih letih delovanja izborila status ene najhitreje rastočih in prodornih slovenskih neodvisnih agencij. Kot direktor in strateški vodja ekip je usmerjal rešitve v sodelovanju s številnimi domačimi in tujimi naročniki.

Danes kot direktor v agenciji skrbi za strateški razvoj in doseganje poslovnih ciljev. Je pozitiven realist, ki verjame, da so ljudje daleč največji in najpomembnejši kapital podjetja. Verjame v sinergije timskega dela, opirajoč se na vrednote, kot so lojalnost, profesionalnost, zanesljivost, inovativnost in proaktivnost. Prav vztrajno sledenje vrednotam, ki jih je agencija začrtala, je eden ključnih razlogov, da je agencija trenutno med najbolj zaželenimi delovnimi okolji v slovenskem prostoru. Od leta 2023 pa je tudi partner v agenciji McCann Ljubljana.

V zadnjih letih je bila agencija večkrat nagrajena na domačih (SOF, Sempl, Diggit, Sporto, Websi, Effie) in mednarodnih festivalih (Clio Awards, European Excellence Awards, Balcannes in SomoBorac ter finalist festivala v Cannesu).

Najljubši citat: Overthinking is not a strategy.

Najljubša knjiga: Atomic habits - James Clear

Najljubša serija:  Trenutno Trainwreck - predvsem Woodstock 99

Hobiji: Tenis, kolesarjenje, fitnes, razna druženja.

Najljubša hrana: Vsa mediteranska hrana, predvsem čim manj predelana.

Najljubši podjetnik: Warren Buffett

Najljubša aplikacija: Google maps

Zaključni nauki:

  • Vztrajnost se poplača.
  • Nikoli ne podcenjujte moči marketinga.
  • Vse je v ravnovesju.

Kontakt

Dino Zupančič, LinkedIn.

Mark Kalin je izkušen manager, podjetnik, innovator, mentor, predavatelj in strokovnjak za vzpostavljanje inovativnih ekosistemov in transformacij kultur ter strokovnjak za vzpostavitev visoko zmogljivih virtualnih timov, z zelo bogato izobrazbo in poslovnimi izkušnjami.

Prejšnja epizoda

Naslednja epizoda

Poslušaj več