00:00 - 00:51 uvodne misli
00:51 - 05:44 predstavitev gosta Dino Zupančič
05:44 - 07:40 v srednji šoli
07:40 - 09:53 organizacija Škisove tržnice
09:53 - 11:44 kako organizira svoj čas
11:44 - 14:03 kako je prišlo do ideje o Anenciji 101
14:03 - 16:06 o delovanju Agencije 101
16:06 - 17:14 oglaševalska agencija McCann Ljubljana
17:14 - 19:13 AHA moment
19:13 - 21:15 AI kot orodje za “šloganje”
21:15 - 22:44 kako sesavi ekipo
22:44 - 24:45 način komunikacije
24:45 - 26:13 katero feedback metodo uporablja
26:13 - 28:01 nasičenost slovenskega trga z martetinškimi agencijami
28:01 - 28:32 proslavljanje malih zmag
28:32 - 32:52 spremembe v stilu vodenje
32:52 - 34:03 črpanje novih trendov
34:03 - 36:25 proces kreativnosti
36:25 - 37:23 o najljubšem mentorju
37:23 - 38:54 kakšen nasvet bi si dal mlademu Dinu
38:54 - 40:44 marketing kot strateška funkcija v podjetju
40:44 - 42:17 ali lahko vrhunski marketing proda prav vsak izdelek
42:17 - 44:17 kaj je SOF, kaj je SOZ
44:17 - 45:04 kako poskrbi za svoj stres
54:04 - 46:02 kako lahko neko podjetje iz poplave oglasov resnično postane vidno
46:02 - 47:25 pogled na poplavo medijskih oglasov
47:25 - 48:58 kaj je digital first agencija
48:58 - 50:26 tiskani in elektronski mediji
50:26 - 51:08 naj knjiga
51:08 - 51:41 kaj najraje dela v prostem času
51:41 - 52:48 naj aplikacija
52:48 - 55:41 zaključne misli
Najljubša knjiga:
Dino Zupančič je eden redkih slovenskih marketinških strokovnjakov, ki se lahko pohvali s strokovno podlago iz elektrotehničnih znanosti. Že v času študija je pritegnil pozornost stroke z odmevnimi projekti v sklopu študentskih organizacij, med drugim je vodil tudi največjo študentsko prireditev v Sloveniji, legendarno Škisovo tržnico.
Leta 2008 je soustanovil Agencijo 101, ki si je v več kot petnajstih letih delovanja izborila status ene najhitreje rastočih in prodornih slovenskih neodvisnih agencij. Kot direktor in strateški vodja ekip je usmerjal rešitve v sodelovanju s številnimi domačimi in tujimi naročniki.
Danes kot direktor v agenciji skrbi za strateški razvoj in doseganje poslovnih ciljev. Je pozitiven realist, ki verjame, da so ljudje daleč največji in najpomembnejši kapital podjetja. Verjame v sinergije timskega dela, opirajoč se na vrednote, kot so lojalnost, profesionalnost, zanesljivost, inovativnost in proaktivnost. Prav vztrajno sledenje vrednotam, ki jih je agencija začrtala, je eden ključnih razlogov, da je agencija trenutno med najbolj zaželenimi delovnimi okolji v slovenskem prostoru. Od leta 2023 pa je tudi partner v agenciji McCann Ljubljana.
V zadnjih letih je bila agencija večkrat nagrajena na domačih (SOF, Sempl, Diggit, Sporto, Websi, Effie) in mednarodnih festivalih (Clio Awards, European Excellence Awards, Balcannes in SomoBorac ter finalist festivala v Cannesu).
Najljubši citat: Overthinking is not a strategy.
Najljubša knjiga: Atomic habits - James Clear
Najljubša serija: Trenutno Trainwreck - predvsem Woodstock 99
Hobiji: Tenis, kolesarjenje, fitnes, razna druženja.
Najljubša hrana: Vsa mediteranska hrana, predvsem čim manj predelana.
Najljubši podjetnik: Warren Buffett
Najljubša aplikacija: Google maps
Zaključni nauki:
Dino Zupančič, LinkedIn.
Mark Kalin je izkušen manager, podjetnik, innovator, mentor, predavatelj in strokovnjak za vzpostavljanje inovativnih ekosistemov in transformacij kultur ter strokovnjak za vzpostavitev visoko zmogljivih virtualnih timov, z zelo bogato izobrazbo in poslovnimi izkušnjami.
… spoznaj zgodbe izjemnih posameznikov in tudi ti postani Beyond Leader.