Dr. Denis Mancevič – “Pomembnost korporativnega komuniciranja skozi oči strateškega svetovalca, analitika in politologa.”

V 89. epizodi smo gostili izjemnega Denisa Manceviča, ki nam je predstavil izjemen svet strateškega komuniciranja.

Potek epizode

00:00 - 00:36 dr. Denis Mancevič - uvodni citat
00:36 - 02:29 Predstavitev Denis Mancevič
2:29 - 3:24 v gimnaziji
3:24 - 5:52 priprave na dan in potek dneva
5:52 - 6:37 jutranji ali nočni tip človeka
6:37 - 8:27 Kaj je krizno oz. Strateško komuniciranje
8:27 - 9:27 nadzori svet podjetji v povezavi s kriznim komuniciranjem
9:27 - 12:25 Denis Mancevič kot komentator zunanjih političnih tem
12:23 - 14:09 Na kakšen način izbrati medij kot resnični vir informacij
14:09 - 17:09 Rast in padec borznega trga s pomočjo strokovnjakov kriznega komuniciranja
17:09 - 18:33 ustanovitev New century corporate communications
18:33 - 21:48 Napake pri komuniciranju podjetij
21:48 - 23:26 AHA monent
23:26 - 25:26 Kako sestaviti ekipo
25:26 - 27:38 Kaj je v teh časih glavna lastnost lastnika podjetja
27:38 -30:03 napake in inovativnost pri strateškem komuniciranju
30:03 - 31: 33 “slaba” lastnost organiziranost korporacij
31:33 - 32:31 Kako Denis Mancevič poskrbi za svoj stres
32:31 - 35:57 Poznanstva
35:57 - 39:27 Spremembe načina vodenja
39:27 - 42:27 Če bi šel lahko v preteklost, kakšen nasvet bi dal sam sebi
42:27 - 43:34 Njegovi mentorji
43:34 - 49:38 Mnenje o trenutni svetovni politiki
49:38 - 52:09 Nabor knjig, ki jih rad prime v roko
52:09 - 53:08 Najljubša serija
53:08 - 53:32 Najljubša hrana
53:32 - 54:19 Najljubša aplikacija
54:19 - 55:39 Zaključna misel

Omenjeno v epizodi

Najljubša knjiga:

  • Mojster in Margareta, Bulgakov, Povezava.

Naroči se

"Vedi kdaj je bolje odnehati. Včasih je potrebnih 2 koraka nazaj, da lahko nato narediš 5 korakov naprej."

Dr. Denis Mancevič

Spoznaj gosta

Denis je leta 2006 diplomiral iz ruščine in sociologije kulture (Univerza v Ljubljani) ter vzporedno iz mednarodnih odnosov ter za svojo diplomsko nalogo prejel Prešernovo nagrado za najboljšo diplomsko nalogo. Študij je nadaljeval na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je leta 2009 magistriral iz mednarodne poslovne ekonomije. Na Fakulteti za družbene vede je leta 2013 doktoriral s področja energetske diplomacije Ruske federacije. Svojo doktorsko dizertacijo je preoblikoval in jo pri založbi Umco izdal v samostojni monografiji. Leta 2018 je zaključil še študij MBA na IEDC – Poslovni šoli Bled.

Poslovno pot je začel pri Prvi osebni zavarovalnici kot namestnik direktorja v hčerinski družbi v Kijevu. Leta 2008 je prevzel vodenje prodaje na trgih Vzhodne Evrope za družbo Telargo. Med leti 2010 in 2014 je deloval kot ekonomski svetovalec na Veleposlaništvu Republike Slovenije v Moskvi. Po vrnitvi iz Rusije je kariero nadaljeval na vodilnih položajih v Skupini SIJ, kjer je bil do leta 2017. Najprej kot izvršni direktor za korporativno komuniciranje in nato kot glavni izvršni direktor in član uprave.

Denis je soustanovitelj podjetja DTRANSFORMA, ki svetuje organizacijam, kako se osredotočiti na razvoj odprte digitalne kulture z učinkovito komunikacijo po novih kanalih. Od leta 2018 je v podjetju Stratkom kot direktor za poslovni razvoj skrbel za preoblikovanje komunikacije in odnosov z javnostmi z novimi poslovnimi modeli, digitalnimi orodji in kanali. V letih 2019-2022 je bil direktor, soustanovitelj in partner v komunikacijski družbi Herman & partnerji.

Bil je tudi član nadzornega sveta Perutnine Ptuj (2016-2017) in SIJ d. d. (2014-2016). Že šest let je član Poslovno-marketinškega sveta Olimpijskega komiteja Slovenije in od leta 2019 tudi podpredsednik Plavalne zveze Slovenije. Kasneje pa bil soustanovitelj in direktor integrirane komunikacijske agencije Herman & partnerji (2019-2022). Ima izkušnje iz vodenja kompleksnih strateških komunikacijskih projektov, delovanja nadzornih svetov, je redni kolumnist, mentor in predavatelj.

Kot kolumnist in komentator uporablja širino – znanj, izkušenj in zornih kotov – kot orodje. Nekdanji plavalec, ki se je prelevil v rekreativnega maratonca in triatlonca. Ponosni mož in oče. Strastni popotnik, ki poskuša številne interese združevati v smiselno celoto. In o tem tudi kaj napisati.

Naj quote: »Speak last, act first«.

Naj knjiga: Mojster in Margareta, Bulgakov

Naj serija: Seinfeld

Hobiji: tek, triatlon, potovanja, branje, pisanje

Najljubša hrana: steak

Najljubši podjetnik: Yvon Chouinard, ustanovitelj Patagonia

Naj app: Google maps

Zaključni nauki:

  • Vedoželjnost je mati napredka.
  • Ni pomembno samo teči, ampak tudi, v katero smer.
  • Vedi kdaj bolje odnehat. Včasih je potrebnih 2 koraka nazaj, da lahko nato narediš 5 korakov naprej.

Kontakt

Dr. Denis Mancevič, LinkedIn.

Mark Kalin je izkušen manager, podjetnik, innovator, mentor, predavatelj in strokovnjak za vzpostavljanje inovativnih ekosistemov in transformacij kultur ter strokovnjak za vzpostavitev visoko zmogljivih virtualnih timov, z zelo bogato izobrazbo in poslovnimi izkušnjami.

Prejšnja epizoda

Naslednja epizoda

Poslušaj več