Matija Šinigoj – “Od študenta pa vse do člana Uprave enega največjih proizvajalcev sladoledov – Incom Leone.”

V 96. epizodi smo gostili izjemnega Matijo Šinigoj, ki je član Uprave podjetja Incom, ki nas je popeljal v svet sladoledov in čokolad.

Potek epizode

00:00 - 00:43   uvodne misli

00:43 - 04:12   predstavitev gosta Matija Šinigoj in podjetja Incom d.o.o.

04:12 - 08:30   Matija v srednji šoli

08:30 - 10:28   kako poteka njegov dan, teden

10:28 - 12:31   Incom d.o.o.

13:31 - 18:53   sodelovanje z licenčnimi hišami in multinacionalkami

18:53 - 19:44   angtota o sladoledu pujsa Pepa

19:44 - 22:47   prepoznavanje novih trendov “AL!VE”

22:47 - 24:50   največji uspeh

24:50 - 26:14   spremembe v načinu vodenja

26:14 - 27:43   kako sestavi ekipo

27:43 - 29:30   fun fact o najhitrejše sklenjenem poslu

29:30 - 32:06   AHA moment

32:06 - 36:39   o inovacijah in napakah

36:39 - 38:53   usmerjenost v digitalizacijo

38:53 - 42:06   mednarodna komponenta

42:06 - 45:22   načini in skrivnosti pri pogajanjih

45:22 - 47:28   katero feedback metodo uporablja

47:28 - 48:56   najljubši citat

48:56 - 49:46   kaj najraje gleda po televiziji

49:46 - 51:19   kako poskrbi za svoj stres

51:19 - 52:31   kateri podjetnik mu je za vzor

52:31 - 54:43   katero aplikacijo najpogosteje uporablja

54:43 - 56:33   najljubši sladoled

56:33 - 1:00:23 cilji za naprej

1:00:23 - 1:03:43  zaključna misel

Omenjeno v epizodi

Najljubša knjiga:

  • Jordan B. Peterson: 12 pravil za življenje, Povezava.

Naroči se

"Posel so predvsem odnosi in ključno je grajenje dobrih odnosov med sodelavci, partnerji. Uživajmo in uspehi bodo prišli."

Matija Šinigoj

Spoznaj gosta

Matija Šinigoj je svojo kariero v podjetju Incom d.o.o pričel leta 2009, kjer je začel, kot sam rad poudaril z osnovami prejemanja in obdelovanja naročil. Pot je nadaljeval kot komercialist v izvozu, kjer je sodeloval pri odpiranju novih trgov in aktivno deloval na področju planiranja in celotne oskrbne verige. Leta 2013 je kot vodja prodaje začel vzpostavljati moderen oddelek prodaje, upravljal z največjimi kupci v in tudi izven EU ter skrbel za politiko asortimana v podjetju in tako usmerjal naložbe.

 

Leta 2017 je prevzel odgovornost za vzpostavitev oddelkov marketinga in prodajne podpore in bil med glavnimi pobudniki ter prevzel odgovornost za (ponovno) aktivacijo in razvoj nove marketinške strategije na področju lastne blagovne znamke Leone in lansiranja nove znamke – AL!VE.

 

V 16-letnem delovanju na področju komercialno tržnih oddelkov so skupaj z ekipo uspeli podjetje z 8 milijonov evrov letne prodaje pripeljati na 154 milijonov (2024).

 

Svojo poslovno kariero je začel že na domačem vinogradniško- sadjarski domačiji, kjer se je še kot študent ukvarjal s prodajo vina in pomagal pri domačih opravilih.

 

V času študija na Ekonomsko- poslovni fakulteti v Mariboru je v smeri podjetništvo opravljal prakso v manjšem podjetju MINI GO, kjer je predvsem spoznal delovanje malih družinskih podjetij. Naprej je leta 2007 svoje praktične izkušnje pridobival v Mesni industriji Primorske (MIP), kjer kot prodajni analitik študent pomagal v MIP Maloprodaja, nato pa se je preselil tudi pod okrilje krovne družbe kjer je spoznaval finančno analitiko.

 

Matija je predvsem družinski človek in rad čas preživlja v krogu družine. Z ženo Špelo imata dva sinova, v prostem času pa se sprošča v raznih športih. Privlači ga gastronomija in je tudi sommelier I. stopnje. Po izobrazbi je univerzitetni diplomirani ekonomist.

 

Uspehi:

  • V zadnjih 15letih so z ekipo dosegli, da je Incom Leone danes, eno izmed top 3 najbolj uspešnih živilskih podjetij v Sloveniji,
  • Četrto največje živilsko podjetje v Sloveniji in največje v slovenski lasti,
  • Matija je pri tem celotno kariero bojeval na »frontni« črti in kupce, partnerje prepričeval o sodelovanju, partnerstvu in uspešno izpeljeval prodajno-marketinške aktivnosti za mednarodni uspeh,
  • Poslovnih poti nikoli ni manjkalo od skoraj vseh Evropskih trgov, do Vietnama, Avstralije, ZDA ,
  • Poznavanje trga FMCG in retail sektorja na mednarodnem nivoju.

Najljubši citat: You are, what you think

Najljubša knjiga: zaenkrat Jordan B. Peterson: 12 pravil za življenje

Najljubša serija: Igra prestolov, Peaky Blinders

Hobiji: Kolesarjenje, Supanje, Smučanje, pa delo zunaj na različne načine

Najljubša hrana: sem velik ljubitelj dobre hrane, tako, da jih imam ogromno najljubših. Če že izberem je to Špelina lazanja.

Najljubši podjetnik: Nimam najljubšega, saj verjamem, da se lahko od vsakega nekaj naučim. V zadnjem letu bližje spoznavam Gregorja Kosija, ki ga cenim kot danes uspešnega podjetnika, vendar z izkušnjo delovanja kot vrhunskega managerja v zelo sistemski organizaciji. Gre za kombinacijo sistema in podjetniške prodornosti.

Najljubša aplikacija: malo za šalo, malo za res BankaNet, Edavki, seveda pa v zadnjem času najbolj Chat GPT

Zaključni nauki:

  • Pazite nase, edino sami lahko pazite nase. Iztrošeni ne koristite nobenemu, delajte in se borite, vendar pazite na ravnovesje,
  • Previdno s »sekiranjem«, menim, da nam je Slovencem precej mar za zadeve, kar lahko povzroči veliko izzivov v glavi posameznika,
  • Posel so predvsem odnosi in ključno je grajenje dobrih odnosov med sodelavci, partnerji. Uživajmo in uspehi bodo prišli.

Kontakt

Matija Šinigoj, LinkedIn.

Mark Kalin je izkušen manager, podjetnik, innovator, mentor, predavatelj in strokovnjak za vzpostavljanje inovativnih ekosistemov in transformacij kultur ter strokovnjak za vzpostavitev visoko zmogljivih virtualnih timov, z zelo bogato izobrazbo in poslovnimi izkušnjami.

Prejšnja epizoda

Naslednja epizoda

Poslušaj več