Nataša Mithans: “Kako tehnologije krojijo prihodnost marketinga in dela?”

V 40. epizodi se nam je pridružila Nataša Mithans, s katero sva se podala v svet strateškega marketing in digitalne transformacije.

Potek epizode

02:43 Kakšna si bila v gimnaziji

04:35 Tehnologija in marketing

12:35 Podjetje Vareo

22:20 Povezovanje konkurentov

25:25 Kako gledaš v razvoj talentov in wellbeing

32:08 Kakšne lastnosti iščeš, ko sestavljaš ekipe

39:55 Kako gledaš na vpliv tehnologij na naše življenje

46:42 Poslanstvo Akademija za mlade marketinške talente

52:30 Trendi v marketinškem poklicu

01:01:33 Fun facti: Naj hobiji, Stress management

01:06:30 Kako se lotiti digitalne transformacije

01:11:32 Tvoj zaključni nauki

Omenjeno v epizodi

Najljubša knjiga:

  • M.J. DeMarco - Unscripted: Life, Liberty, and the Pursuit of Entrepreneurship, Povezava.

Naroči se

"Izoblikuj si svojo vizijo prihodnosti. Ne prenehaj se učiti in razvijati. Postavljaj si cilje in ne odnehaj, dokler jih ne dosežeš. V življenju imaš dve možnosti, ali uresničuješ svojo vizijo ali pa vizijo nekoga drugega. Odločitev je tvoja."

Nataša Mithans

Spoznaj gosta

Nataša ima več kot 17 let izkušenj s področja strateškega in digitalnega marketinga ter digitalne transformacije.  Kariero je začela v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney, kjer je 4 leta delala z upravami vseh večjih podjetij v regiji in tudi Nemčiji. Kot strateška direktorica na Pristopu in Renderspacu, ter direktorica marketinga in prodaje na IEDC Poslovni šoli Bled pa je svoj fokus usmerila na področje digitalnih transformacij in digitalnega marketinga. Nataša je ustanovila Vareo, svetovalno martech agencijo, saj je prepoznala velik razkorak med tem kar so trendi na trgu in dejansko implementacijo in uporabo digitalnih tehnologij v podjetjih. Ostajajoč zvesta svojemu prepričanju, da poslovni cilji usmerjajo strategije in aktivnosti, je zbrala ekipo izkušenih strokovnjakov, ki si prizadevajo da so tehnološke rešitve res v službi marketinga in ne obratno. Nataša je aktivna članica Društva za marketing Slovenije, kjer je bila tudi članica upravnega odbora in vodi Akademijo za mlade marketinške talente. Polega tega je so-ustanoviteljica inovativne platforme TALENTcloud za izmenjavo zaposlenih med podjetij pod pokroviteljstvom AmChama. Nataša je predavateljica Strateškega digitalnega marketing na podiplomskem MBA študiju na University of New York in Prague ter na dodiplomskem študiju na Gea Colleg-u.

Naj quote: v bistvu sta dva, ki sta me oblikovala: “raje se opraviči, kot pa prosi za dovoljenje” (avtor neznan) in “fokusiraj se na stvari na katere imaš neposreden ali posreden vpliv, vse ostalo je nepotrebna izguba energije” S. Covey

Naj knjiga: glede na to, da mi je branje hobi, se je težko odločiti za naj, je pa bila ena izmed tistih, ki je preusmerila moj tok poslovnega življenja knjiga MJ Demarca - Unscripted

Naj serija: podcast serija: Growth Think Tank; Netflix serija: Marseille

Hobiji: jahanje (preskakovanje ovir), downhill mtb, smučanje, hribi, potovanja (ko so bila še možna), branje

Najljubša hrana: vse kar skuha moj mož

Najljubši podjetnik: Emil Tedeschi

Naj app: uf, brez njih ne znam živeti

Trije nauki:

  • Verjemi vase,
  • Sledi svojim ciljem in ne odnehaj, dokler nisi zadovoljna z doseženim,
  • Vedno najdi čas, da proslaviš male in velike uspehe.

Kontakt

Nataša Mithans LinkedIn

Mark Kalin je izkušen manager, podjetnik, innovator, mentor, predavatelj in strokovnjak za vzpostavljanje inovativnih ekosistemov in transformacij kultur ter strokovnjak za vzpostavitev visoko zmogljivih virtualnih timov, z zelo bogato izobrazbo in poslovnimi izkušnjami.

Prejšnja epizoda

Naslednja epizoda

Poslušaj več